‘Altijd vragen blijven stellen’
Loodgieterswerk: kom maar op!
‘Voor alles wat met loodgieterswerk te maken heeft, sta ik klaar. Of het nu de installatie van een badkamer of keuken is, de reparatie van een lekkende kraan, of het oplossen van een kapotte afvoer; ik zorg dat het in orde komt. Ik werk veel voor grote klanten zoals woningbouwverenigingen. Een groot deel van mijn werk is in Nijmegen en Arnhem, maar ook de klanten in andere delen van het land kunnen op mij rekenen.’
Overal is het weer anders
‘Ik kom veel bij mensen over de vloer en het is altijd weer anders. De ene keer ben ik aan de slag bij vluchtelingen uit Syrië. Een uur later bij een jong gezin of een ouder stel. Het is belangrijk om altijd vragen te stellen, om het hele verhaal van een storing of een klacht boven tafel te krijgen. Alleen dan kom je achter de werkelijke oorzaak en kun je iets echt goed oplossen. Het gebeurt regelmatig dat je hele verhalen te horen krijgt van de bewoners en hun familieleven. Dat zegt iets over het vertrouwen dat de mensen in je hebben.’‘We willen ons werk zo goed mogelijk doen en blije en tevreden klant achterlaten.
Onze planner was zelf ook monteur
Die manier van serviceverlening is typisch voor Romijnders. We gaan serieus met ons vak om en voelen ons daarin ook ondersteund. Mijn planner was zelf ooit monteur, dus die begrijpt wat wij nodig hebben. Goede communicatie bepaalt voor een groot deel ons succes in de buitendienst. En natuurlijk gaat er wel eens iets mis. Dat is niet erg, we zijn allemaal mensen. Wel belangrijk is hoe je dat oplost. Daar besteden we dan ook tijd aan.’ – Michel Fisher, Installatiemonteur afdeling Wonen